اطلاعاتی راجب بلوم




♥خوشگلای وینکس♥

You are the one

بچه ها اینایی که نوشتم از زبان خود بلومه:

سلام!من بلوم هستم و در 10 دسامبر(20 آذر)به دنیا اومدم.نشان پری من اژدهاست.من اهل شهری به اسم گاردنیا در زمین هستم و اونجا با مادر و پدرم،یعنی ونسا و مایک زندگی میکنم.یه روز تو پارک من با یه پری به اسم استلا آشنا شدم.یه غول بزرگ و خطرناک میخواست به اون آسیب برسونه و من مجبور بودم از اون دفاع کنم که متوجه وجود قدرت جادویی در خودم شدم که تا اون روز از وجودش بی خبر بودم!و از این اتفاق بود که ماجراجویی های من آغاز شد.من زمین رو ترک کردم و به همراه استلا به مدرسه ی جادویی آلفه آ(Alfea)رفتم و خیلی چیزا از اون به بعد تغییر کرد.من با گروهی بدجنس از جادوگرها به اسم تریکس آشنا شدم؛همچنین با لرد دارکر و والتور جنگیدم،اما با همه ی این ها من فهمیدم که قدرت خاصی دارم.پدر و مادر واقعی من  ماریون و  اورتایل هستند،ملکه و پادشاه سرزمین دومینو!من یه خواهر به اسم دافنی هم دارم،کسی که متاسفانه نمیتونه با من بیشتر بمونه.ولی هنوز پیشم میاد و تو رویاها و خوابام منو میبینه.من همچنین یه خرگوش بامزه به اسم کیکو و یه پیکسی ناز به اسم لوکته هم دارم.

 

تیپ روزانه:

بو ها بر روی رفتار و اخلاقمون تاثیر میذارن!نعناع نه تنها رایحه ی دهان رو خوب میکنه بلکه رو قسمتی از مغز تاثیر میذاره که باعث میشه صبح زود از خواب بلند بشید!

غذای مورد علاقه:پیتزا

رنگ مورد علاقه:قرمز

سرگرمی مورد علاقه:خواندن کتاب راجب افسون ها

حیوون خونگی مورد علاقه:کیکوی کوچولوی من!

دوست پسر ایده آل:اسکای

بهترین دوستان:استلا و...اسکای!

سبک فیلم مورد علاقه:کمدی رمانتیک

من دوست دارم:با کیکو بازی کنم.

من متنفرم از:اینکه اتاق خوابم رو مرتب کنم.

سبک موسیقی مورد علاقه:پاپ

کفش مورد علاقه:هر چیزی که راحت البته شیک باشه.

درس مورد علاقه:درس های مربوط به معجون ها و جادوهای مختلف

جادوی مورد علاقه:آتش اژدها

 

 

 

خب بچه ها میدونم که خیلی هاتون اینا رو میدونستید ولی امیدوارم که خوشتون اومده باشه و اونایی هم که نمیدونستن براشون مفید بوده باشه!راستی خودم اینا رو ترجمه کردم پس لطفا کپی نکنین.

نظر؟؟

 

                                                                                                                                                       


wInX: <-CategoryName->


tages: <-TagName->
write in پنج شنبه 9 شهريور 1391برچسب:بلوم,clOck 16:21 bYMiss Stella Joon|



      ghAleb hAyeH pAnteA